Music

3 kwietnia 2017

You better run!


We're killing strangers, so we don't kill the ones that we LOVE!


Cześć, pewnie zastanawiacie się, co to za historia się nam szykuje. Dlaczego Nobie założyła nowego bloga? Czy nie ma już wystarczająco wiele, by zaśmiecać swoją osobą blogosferę?

Pozwólcie, że szybciutko odpowiem na Wasze pytania.

Owszem, mam sporo blogów. Szept, który chyli się ku końcowi, Beyond, które w założeniu ma być króciutkie i w sumie mało warte, Perfidia, która trwa i jeszcze długo będzie żyć. Rozgrzeszenie, jako mój własny projekt zacznie żyć za jakiś czas. Po co zatem Ostatnie wezwanie? TO MOJE POŻEGNANIE.

Pożegnanie z fanfiction. Kryminałem, romansem, dramatem, a może jeszcze czymś. Dokładnie nie wiem, czym ta historia będzie. Znaczy — wiem. Mam prolog i szkic kilku rozdziałów. Nie wiem, ile tu będzie SasuSaku, ile w tym będzie innych paringów. Wiem za to jedno — to ostatni mój blog, który będzie zakrawać o fanfiction związany z Naruto czy z czymkolwiek (jakbym pisała coś innego, lololo). Będzie trochę o płatnych zabójcach, trochę o piekle, trochę o aniołach, trochę o miłości, trochę o seksie, trochę o zabijaniu, trochę o wyborach moralnych, trochę o egzystencji, trochę o niczym, trochę o czymś. TROCHĘ.

Kiedy zatem historia ruszy? Ojoj, trochę to potrwa! Praca jednak jest ważniejsza, a projekty mogą poczekać. Chciałam jednak wdrożyć to w życie już teraz, byście mogli sobie tu zajrzeć, może zaobserwować, by później z takim zawołaniem: "o, już jest!" wpaść tutaj na prolog ;) Procenty będą rosły na blogu, więc będziecie mogli widzieć postęp tej historii. 

Zanim jednak zacznę, chcę skończyć Szept i Beyond. Rozgrzeszenie wciąż gdzieś tam jest, ale póki co nie wprawiam bloga do życia; istnieje, jednakże to tyle. 

Ostatnie wezwanie to ostatni blog fanfiction. Już pisałam wyżej, wiem. Szukam bety, zainteresowanych odsyłam na mojego maila: nobie2394@gmail.com Potrzebuję kogoś, kto się na tym zna, chce sprawdzać rozdziały, kiedy tylko je skończę, ale bez presji czasu.

PROJEKT RUSZY ZA KILKA MIESIĘCY. NA PEWNO WYSTARTUJE JESZCZE W TYM ROKU!

Z czasem opis bloga się rozwinie i cała reszta się dopełni. Póki co mogę tylko zaprosić na wyczekiwanie i obserwację. Nie wiem, czy będzie to SasuSaku, od razu mówię! Stąd ta notka, swoje sugestie, propozycje, zażalenia wypisujcie, proszę, w komentarzach. Macie czas, naprawdę nieograniczony. Będę pracować nad blogiem po cichu i kiedy oficjalnie zdecyduję, czy nadszedł START WEZWANIA, na pewno będziecie pierwsi, którzy się dowiedzą!

To co, mogę na Was liczyć? Czekam na propozycje! Albo ewentualne życzenia ;) 

I tak, tekst piosenki może Was trochę nakierować na tematykę, chociaż i tak pokrótce Wam ją przedstawiłam. Nie moja wina, że nie mogę się zdecydować xD

SEE YA! <3




PSSSST, WIEM, ŻE MACIE MNIE JUŻ DOŚĆ! 3:)
I TEN OBRAZEK W SUMIE MOŻE WAM POWIEDZIEĆ, ŻE SKŁANIAM SIĘ KU KRYMINAŁOWI + DEMONOM czy coś ;p

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nie spytałaś co widzimy na obrazku, bo przez chwilę myślałam, że to plamy. Za długi dzień za mało snu haha.
    Ja to chyba mówiłam, że przeczytam wszystko co napiszesz ;) ostatnie i pierwsze i wszystko. Oh no i cieszę się, że piszesz, co mogę powiedzieć! Cieszę się, że mam co czytać :)
    Trzymam kciuki za wszystkie projekty, życzę weny ;)
    (Trochę przykro, że tak o Beyond mówisz :P Ja luuubię :))
    Szukasz bety jesteś alfa! :D a my jesteśmy Twoim stadem haha :D
    Pewnie chciałaś "poważnych" komentarzy pod tym postem, co?! Nie będzie. Nie bo nie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3

      Też mi przykro mówić tak o Beyond, ale taka prawda ;c

      Oj, Kas, od Ciebe dostać coś poważnego? Przywykłam! xD

      Usuń
  2. Hyhyhyhy, to czekam *.*
    Pożegnanie????? :( Ech, jeszcze się Tobą nie nacieszyłam, a Ty już ogłaszasz, że to ostatni Twój twór -.-
    W takim razie czekam i chyba czas zacząć przymierzać się na Twoje pozostałe blogi ^^
    Sugestie? Hmm, ciekawa jestem, jak wychodzą Ci inne paringi ^^ No i Kibe też ponoć kochasz ^^ (Nie, ja tu niczego nie sugeruję ;P). Ale Sasusaku nikt nie pogardzi ^^
    Pozdrawiam i dołączam do grona wyczekujących ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, Perfidia będzie długa, a i to opowiadanie też dość spore mam w planach :)

      Zobaczę, jak to z tymi paringami będzie, póki co głównych bohaterów już wybrałam, zdecyduję, co zrobić z resztą :D

      Dzięki za wsparcie <3

      Usuń
  3. #Trzeci_komentarz_!
    Co by tutaj napisać? Oh, no tak! Jak weszłam na bloga, to po szybkim przewinięciu tekstu zrozumiałam, że ma do czynienia z prologiem nowej historii... Tak więc, zaczęłam z ciekawości czytać i co się okazało? A to, że byłam tak zakręcona po spaniu, iż byle tekst okrzyknęłabym "prologiem blogowego opowiadania"! Brawo ja, po prostu brawo ja! *zaczyna klaskać z sarkazmem* Dobra, nieważne x'D Kobieto, czy Ciebie Szatan opętał, czy jaki czort?! Się pytam serio .__. Szept, Perfidia, Beyond (Swoją drogą, to moja jest Nieidealna jest guzik, żeby gorzej nie napisać, warta, nie Twoje Beyond ;__;) Rozgrzeszenie i jeszcze Ostatnie Rozgrzeszenie... Nie za dużo tego trochę? xd To nie tak, że Ci zazdroszczę, czy coś. Ba, cieszę, iż ma tyle pomysłów (Ja zapewne zakończę "karierę" na Nieidealnej xd), tylko Ty je wszystkie zrealizujesz, co?! .__. W ogóle jak przeczytałam słowa "moje pożegnanie", to mi włosy i serce dęba stanęły xd Na szczęście, żegnasz się tylko z fanfiction, nie z całą blogosferą... Co do propozycji, trudno mi nie myśleć o Naruto, patrząc na mordkę Saska i rysunek przedstawiający jego demoniczne "ja" .__. No nie wiem, może jakieś Fairy Tail (jeśli, oczywiście, znasz ^^) lub TG (coś wspominałaś, iż chcesz napisać kryminał z postaciami z tego tytułu :D)? Zresztą, ja przeczytam wszystko, nawet SS (Coś Ty ze mną zrobiła? Ja NAPRAWDĘ POKOCHAŁAM SS, ALE ZA MANGĘ/ANIME SIĘ NIE WEZMĘ, BO MNIE KANONICZNA SAKURA WKURWIA NA MAKSA; POZOSTANĘ PRZY JEJ FANFICKOWYCH ODSŁONACH, JEŚLI POZWOLISZ XDDDD) Dziękuję za uwagę, pozdrawiam i idę czekać razem z innymi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci komentarz trzeciego kwietnia! Jak pięknie!

      Widzisz... byle co, a Ty już pewna, że historia xD

      Zrealizuję wszystkie :) Ten projekt ma już tu istnieć i się szykować, żebym mogła sobie na spokojnie Wam tutaj jakieś coś ekstra wrzucić. Tymczasem kończę pozostałe dwa blogi, Rozgrzeszenie jeszcze długo będzie zawieszone, także dam radę :D

      KOCHAJ SS! KOCHAAAAAAAJ! Bo i tym tu Wam rzucę w twarz, nie umiem się od nich oderwać w żadnym opowiadaniu, przepraszam. To obsesja q.q

      DZIĘKUJĘ! <3 Czekajcie cierpliwie :3

      Usuń
  4. Jak to koniec z fanfiction?! Oszalałaś?! No tragedia po prostu. W takim razie liczę na to, że Perfidia będzie miała 666 rozdziałów, a potem kolejne tyle... A po jakimś czasie jeszcze następne 100.
    A co do tej historii - niech się zacznie i nie trwa jak najdłużej. Niczym Moda na Sukces, Klan czy Na wspólnej.
    W Obsadzie widzę Madare - mojego ukochanego słodziaka - więc jaram się jak napalona nastolatka :D
    Liczę na dużo mordobicia, krwi i przekleństw... A gdybyś dodała do tego wszystkiego jakiegoś paskudnego potwora, to będę w siódmym niebie :)
    Czekam! <3

    OdpowiedzUsuń